Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: XTERRA Vestkysten

XTERRA Vestkysten 3 år 1 dag siden #1719

• Johs C
  • Johs C's profilbillede
  • Admin
Tjahh lediggang er vel roden til alt ondt.... Når jeg nu sidder på en onsdagsaften og ikke kan træne, så kan man vel melde sig til et lille arrangement i det jydske.

Det blev så til et XTERRA :sick: og det bliver jo ret spændende at træne op til.

Jeg tænker om nogen af jer har lyst til komme med :woohoo: så vi kan træne sammen :evil: men der skal vist ikke overvejes ret længe, da der ikke er ret mange pladser tilbage.

I kan finde alle info her.
The ride that can be finished is not the perfect ride....
The administrator has disabled public write access.

XTERRA Vestkysten 3 år 1 dag siden #1720

• Martin E
  • Martin E's profilbillede
  • Junior bruger
Ikke lige denne gang. Svømning er ikke et problem, men kondien til løb og mtb, når jeg sgu ikke at træne op.
Men hvis der er nogle som er klar, og i god tid så vil jeg gerne spørges igen næste år.

XTERRA Vestkysten 3 år 1 dag siden #1721

• harmon
  • harmon's profilbillede
  • Guld bruger
Jeg er nok mere til et rent MTB løb.

Hvad med Highland Mountainbike Challenge i Silkeborg til Maj :dry:

-Henning

XTERRA Vestkysten 3 år 1 dag siden #1722

Syns det er et dyrt arrangement. 550,- for duathlon
Tror jeg finder på noget andet den søndag eftermiddag, eller er der klubtilskud?

-John T
Nedad er sjovest!

XTERRA Vestkysten 3 år 1 dag siden #1723

• Jon N
  • Jon N's profilbillede
  • Senior bruger
Johs C skrev:
Tjahh lediggang er vel roden til alt ondt.... Når jeg nu sidder på en onsdagsaften og ikke kan træne, så kan man vel melde sig til et lille arrangement i det jydske.

Det blev så til et XTERRA :sick: og det bliver jo ret spændende at træne op til.

Jeg tænker om nogen af jer har lyst til komme med :woohoo: så vi kan træne sammen :evil: men der skal vist ikke overvejes ret længe, da der ikke er ret mange pladser tilbage.

I kan finde alle info her.

Man skal vist være MEGET hurtig, Tanja og jeg tog nummer 746 og 747 ude af 750 pladser.
Så vi er helt klar :)

XTERRA Vestkysten 3 år 1 dag siden #1724

• Karsten H
  • Karsten H's profilbillede
  • Ekspert bruger
Jeg er med :woohoo:
Det ser jeg godt nok frem til.
Jeg kan ikke helt forstå det med kun få pladser tilbage. Da jeg tilmelde skrev den da at der var 395 pladser tilbage i den gruppe som jeg tilmeldte mig (sidste 3. del)
Håber flere vil tilmelde sig og lad os få koordineret inden længe omkring træning mv.
SUPER :)
Tid til at oprette siden: 0.173 sekunder

@2015 FraugdeMTB | Tlf. 28191946  |  Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.