Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: 1-2 TRI Igen i år afholdes vores Cross TRI stævne

1-2 TRI Igen i år afholdes vores Cross TRI stævne 1 år 6 måneder siden #2636

• Karsten H
  • Karsten H's profilbillede
  • Ekspert bruger
Hej alle,

Igen i år afholder vi vores Cross TRI stævne sammen med DGI d. 2. september.
En familiedag, hvor alle kan være med, og som noget nyt også en lidt længere distance med tidstagning (600m svømning/30 km MTB/ og 6 km løb - over Viljens Bjerg nogle gange:))

Der er mulighed for fortræning i svømning i Juni (3. onsdag) og jeg har aftalt med Johs at vi tilbyder MTB/Cross løbs træning i forbindelse med vores almindelige træning også 3 gange i juni i forbindelse med vores almindelige MTB træning

Vores mål i klubben er dels at få tiltrukket nogle flere medlemmer til vores MTB, men også et håb om at vi kan udvikle CROSS TRI delen som en tillægsdel af Fraugde MTB

Jeg håber derfor at i både vil slutte op som hjælpere, dele det gode budskab og som deltagere:
Træning MTB/Crossløb (afhængig af antal deltagere) Hvis få så kører vi på MTB delen med på den almindelige tirsdagstræning - hvis flere kan det blive nødvendigt at dele.
Jeg forestiller mig at vi ca. 20.15 hopper fra den MTB træningen og løber en tur i området. (3 tirsdage i juni - første gang d. 6.)

Som hjælper på rutefremvisning d. onsdag d. 16 august fra 18-20
og som hjælper på selve stævnedagen lørdag d. 2. september.

Meld gerne tilbage til mig omkring ovenstående

PS. Lidt afhængig af antal deltagere burde det give os min 3500kr. i klubkassen - men afhængig af antal deltagere på vores træningsdel

Info og tilmelding i øvrigt følg link:

www.dgi.dk/201716834099
The administrator has disabled public write access.

1-2 TRI Igen i år afholdes vores Cross TRI stævne 1 år 6 måneder siden #2644

• Torben L
  • Torben L's profilbillede
  • Senior bruger
Hej
Fedt at 1-2-tri kommer igen.

Jeg vil gerne hjælpe til ved stævnet 2 september. Jeg skal også lige deltage i min søsters sølvbryllup om aftenen, men jeg tænker at jeg får det hele til at passe sammen.

Vi ses
Torben L
The administrator has disabled public write access.
Tid til at oprette siden: 0.121 sekunder

@2015 FraugdeMTB | Tlf. 28191946  |  Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.