Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: body amour links

body amour links 4 måneder 1 uge siden #3001

• Thomas C
  • Thomas C's profilbillede
  • Ekspert bruger
Hej Venner!
efter søndagens udfordringer og opfordringer til at bruge div. albue og knæ samt rygskjold ville jeg lige starte denne tråd!
Jeg er ikke ekspert i, hvad der er det rigtige, men vi kan da hjælpe hinanden herinde!

Jeg fik et godt tilbud fra www.diamantben.dk på knæ og albue beskyttere fra FOX - de er til LIGHT IMPACT dvs. lidt blødere i det på skallen. De er fine og er gode at køre med længe. De er dog ikke noget særligt!
alle knæ og albue beskyttere er varme, nogen mere end andre - mine knæpads har været super om vinteren til at skåne de gamle knæ mod kulden.
mener de kostede 500 for pakken dvs. halv pris.
IXS har gode priser og laver udmærkede produkter, så vidt jeg har hørt og set brugt live, hvor johs har demonstreret albue beskytterne på fineste vis.

Jeg synes ikke nødvedigvis, man får mere for pengene ved at betale mere!

POC er helt med fremme i teknologien og design - har kun hørt godt om mærket, men det er ret dyrt!

Camelbac og andre laver drikkerygsæk med rygskjold i tasken - smart til de lange ture, men tungt til et alm. spor hvor en dunk er nok

Jeg har en langærmet Mesh-shirt fra mærket "Oneal" som har alt i sig - ryg, albue, skulder, bryst. Selvom den er i Mesh, så er den varm at have på - den er nok mest lavet til at køre nedad med og jeg skulle KLART have købt med lynlås foran - hold k.... et helvede at få af igen - jeg tror faktisk efterhånden, at jeg ville kunne kringle mig ud af en spændetrøje.

mit bud på et fint setup (så det ikke vejer for meget og man stadig kan få luft er), at købe knæ, albue samt rygskjold hver for sig - så har kroppen lidt mere hud at ånde med.

Giv jeres besyv med hvad i har købt eller hørt godt om og læg så links op!
Generelt kunne det jo være fedt at dele gode køb man har gennemprøvet/testet

Jeg forsøger at finde links til noget af det gejl jeg har liggende!

vi ses derude

Thomas
trail og XC inspireret
The administrator has disabled public write access.

body amour links 4 måneder 1 uge siden #3002

• Thomas C
  • Thomas C's profilbillede
  • Ekspert bruger
trail og XC inspireret

body amour links 4 måneder 1 uge siden #3003

• Karina L
  • Karina L's profilbillede
  • Joomla begynder
Jeg kan varmt anbefale G-form både som knæ- og albuebeskyttere til brug ved cykelture. De sidder behageligt, og man mærker ikke man har dem på. De er bløde, men bliver hård, hvis du falder og kommer i kontakt med jord, sten etc.

Jeg falder meget, og har haft god gavn af dem :-)

coolmtb.dk/g-form-pro-x-knaebeskyttere

Man kan ofte finde det billigere på nettet, hvis man lige søger lidt.

Hilsen Karina

body amour links 4 måneder 1 uge siden #3004

• Johs C
  • Johs C's profilbillede
  • Admin
Jeg bruger disse

bike.ixs.com/en/shop/flow-knee-pad
bike.ixs.com/en/shop/flow-evo-elbow-guard

..som Thomas skriver så virker de fint :S
The ride that can be finished is not the perfect ride....

body amour links 4 måneder 1 uge siden #3005

• Martin E
  • Martin E's profilbillede
  • Junior bruger
Brugte POC ryg og knæbeskyttere på varme sommerdage, også i Østrig. Bruger i øvrigt også knæpuderne på arbejde, når jeg arbejder i shorts.
Jeg har aldrig prøvet andet, men det er lækkert, men ja også dyrt.
+flexibelt
+behageligt stof mod hud
+alt beskyttelse er varmt, men ikke noget der gør noget.
-Dyrt
- skal tit købes i udlandet, hvilket er bøvlet hvis det skal byttes.

body amour links 4 måneder 4 dage siden #3010

• Kenn T
  • Kenn T's profilbillede
  • Junior bruger
Jeg har handlet en del hos CoolMTB og også fået nogle gode rabatter hos dem. De har flere modeller af IXS udstyret.

tænkte vi måske kunne skaffe nogle ekstra gode priser fra dem hvis vi samler vores indkøb.....kunne folk evt. melde ind hvad de tænker at investere i ?
- hvis der er potentiale kunne vi så få en række vareprøver fra dem (eller få dem ud en aften og præsentere det) således vi kan teste størrelser og kvaliteter, men det kræver nok vi køber lidt mere end 2 x 2 sæt knæ og albue beskyttere (Jesper Roger og jeg skal hver have 1 sæt).

inputs imødekommes ASAP
Hilsen Kenn
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.188 sekunder

@2015 FraugdeMTB | Tlf. 28191946  |  Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.