Velkommen,
Gæst
|
EMNE: Video fra min tur til Kjerag
Video fra min tur til Kjerag 5 år 5 måneder siden #844
|
Her et link til min Video fra turen til Kjerag, desværre løb kameraet død for strøm før den sidste nedkørsel som ellers var den sjoveste
vimeo.com/user19409328 Dagen efter gik turen til Lifjell lige uden for Stavanger vimeo.com/73999645 Håber på at få lavet en lille tur beretning, meen er sgu lidt ophængt på arbejdet |
Kørt MTB siden 1994, dog med en pause på omkring 4 år.
Bruger alt for meget tid på at skrue på cyklen, siger konen
Sidste redigering: 5 år 5 måneder siden af Limkilde.
The administrator has disabled public write access.
|
Video fra min tur til Kjerag 5 år 5 måneder siden #847
|
det ser ud til at have været en rigtig fed tur, det er ihvertfald nogle fede nedkørsler. Kunne godt være at man skulle overveje Norge som den næste klub destination
![]() Har du nogle GPS spor der oppe fra? smid dem lige i en mail. Så ligger jeg det op på spor sektionen... |
The ride that can be finished is not the perfect ride....
|
Video fra min tur til Kjerag 5 år 5 måneder siden #848
|
Turen til Kjerag er jo bare at følge vandre ruten,som kan findes på nettet, men det ca 2/3 bæren og trækken med cyklen.
Det er en hård og fed tur, som ikke mange har gjort. Men der er masser af lækre, lækre muligheder i Norge. Turen ned fra Lifjell opvejer ikke turen op, den er alt for bøvlet pga de mange træer som konstant er i vejen når man skal bære cykeln. |
Kørt MTB siden 1994, dog med en pause på omkring 4 år.
Bruger alt for meget tid på at skrue på cyklen, siger konen
|
Tid til at oprette siden: 0.140 sekunder
Kalender
@2015 FraugdeMTB | Tlf. 28191946 | Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.